Całkowita liczba wyświetleń strony

sobota, 1 stycznia 2011

Królowe szachów - rok drugi

Zaczyna się czwarty rok istnienia Szacharni i drugi Królowych szachów. Muszę przyznać z dużą satysfakcją, że mam dalej ochotę do prowadzenia obu blogów. To dzięki Wam drodzy Czytelnicy. Po zainstalowaniu "liczników" wiem, że ktoś to czyta. Szacharnia i Królowe szachów dziennie notują do tysiąca wejść na całym świecie. Muszę przyznać, że w najśmielszych snach nie spodziewałem się takiego zainteresowania. Łącznie dotychczas zamieściłem 4.526 różnych informacji. Nieprawdopodobne - znając siebie. Mam nadzieję, że komuś się przydały.
Jakie są blogi, każdy widzi. Staram się na bieżąco je uzupełniać i ulepszać (nie jestem komputerowcem). Zawsze ceniłem i cenię Wasze opinie, prośby i sugestie. Bardzo ważny jest również dla mnie kontakt z Wami. To on jest inspiracją wielu tematów, które poruszam.
W tym miejscu muszę ogromnie podziękować Markowi Skrzypczakowi. To w większości przypadków dzięki niemu możemy oglądać piękne zdjęcia z imprez szachowych. Marku zdrowiej (złamał ostatnio nogę), bo liczę na dalszą współpracę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz