Całkowita liczba wyświetleń strony

piątek, 2 grudnia 2011

Jednak jest transmisja z Wrocławia!!

Przepraszam za moje gapiostwo. Nie wysiliłem się internetowo szukając transmisji z mistrzostw Polski pań (drużynowych) tylko na stronie PZSzach (tam nie znalazłem). Dopiero teraz odkryłem link na blogu Jerzego Konikowskiego. Oto partie z pierwszej rundy: http://iaas.home.pl/dmpk2011/.
P.s.
Dziękuję Wszystkim za uważne czytanie Królowych szachów i przysłanie mi linków do transmisji. Nawet strona na Chessarbitrze po moim "buczeniu" umieściła go. Szczególne podziękowania dla tchórza-anonima, który w przypływie miłości do mnie, zapisał mnie nawet do PiS-u. Aż na takie wyróżnienie nie zasługuję (druga siła polityczna w Polsce). 
I jeszcze jedno - może tchórz-anonim mnie nazwie męskim szowinistą (znów ten PiS), ale wydaje mi się, że jest różnica między arcymistrzem i arcymistrzynią kobiecą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz