Całkowita liczba wyświetleń strony

piątek, 26 listopada 2010

Uzbekistan nie "urwał się z choinki"

Nafisa Muminova po lewej
Oglądając zdjęcia z Igrzysk azjatyckich zobaczyłem dziewczynę na pierwszej szachownicy Uzbekistanu (niespodziewanie ta drużyna gra obecnie w finale tej imprezy z Chinkami) i zaczęło mi się wydawać, że gdzieś ją już widziałem. I miałem rację. Nafisa Muminova, bo o niej mowa,  była oczywiście u nas na mistrzostwach świata do lat 20 w Czarnej i co ważniejsze, zajęła tam czwarte miejsce - mówią, że najgorsze. A'propos, szkoda, że nasze juniorki nie wywalczyły takiego.
Teraz już nie będziemy się dziwić, dlaczego Uzbekistan gra w finale Igrzysk azjatyckich.
Z ostatniej chwili: Uzbekistan prowadzi w finale z Chinami 1:0 w finale Igrzysk azjatyckich.
Nafisa Muminova w Czarnej
(zdjęcie zrobiłem osobiście)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz